Ingrediente/6 porții:

• 1 morcov
• 2 ardei grași
• o ceapă mare
• 750 g dovleac
• 2 căței de usturoi
• o lingură ulei de măsline
• 2 cuburi concentrate de legume

Truc – Poți congela o parte din supă, pentru nopțile în care nu ai chef de gătit, dar vrei ceva bun și hrănitor.

Timp de preparare: 35 de minute

Mod de pregătire:
Curăță de coajă, apoi taie morcovii, ceapa și dovleacul. Îndepărtează semințele din ardei și taie-i în bucăți. Curăță și zdrobește cățeii de usturoi.
Pune pe foc o oală mare și toarnă în ea uleiul de măsline. Călește legumele timp de 10 minute, până încep să se înmoaie. Toarnă peste cuburile de legume apă clocotită, și când acestea se dizolvă, adaugă apa în oala mare și lasă să dea câteva clocote, apoi micșorează flacăra și mai ține supa pe foc mic încă 8-10 minute, amestecând din când în când.
Lasă puțin să se răcească și folosește un blender, pentru a pasa supa, până devine cremoasă.
Poți servi cu pâine integrală.

Informații nutriționale/porție (cu o felie de pâine integrală):
Energie: 175 kcal
Proteine: 5 g
Carbohidrați: 34 g
Grăsimi: 3 g
Meniu bogat în fibre, vitamina C și acid folic.